Konfirmation

Alle, der er døbt, kan blive konfirmeret. Er man ikke døbt, skal man døbes før konfirmationen.

Konfirmation 2024 og 2025

Kære kommende konfirmander.

Tilmeldingen til 2024 åbnede i oktober 2022. Hvis du ikke har tilmeldt dig endnu, kan du stadig nå det.

Vælg her i den vandrette menu:  Hvad gør jeg -  Konfirmation – Indskrivning til konfirmation 2024 – Skole – klasse  - og udfyld derefter formularen, hvor du også vælger dato og kirke. Du skal IKKE bruge login.

Vi gør opmærksom på, at nogle af datoerne kan være overtegnet.

Tilmeldingen til 2025 åbnede i september 2023.

Vælg her i den vandrette menu:  Hvad gør jeg -  Konfirmation – Indskrivning til konfirmation 2025 – Skole – klasse  - og udfyld derefter formularen, hvor du også vælger dato og kirke. Du skal IKKE bruge login.

Vi svarer i løbet af få dage, hvilken dato og klokkeslæt konfirmationen bliver. Senest lige efter sommerferien giver vi besked om undervisningen.

Venlig hilsen Præster og menighedsråd i Ølstykke sogn