Sogneudflugt

​Sogneudflugt 2023

Dato: 1. september - UDSOLGT

Ekstratur den 6. september

Årets bustur går til Holsteinborg ved Skælskør. Her skal vi på en rundvisning b.la. se Rewentlowstuen, H. C. Andersens værelse, parken og den privatejede sognekirke.

Så kører vi til udkanten af Skælskør, hvor vi har et kortere besøg i den lille hyggelige Guldagergaard Park med keramikskulpturer. (Ved evt. events i parken annulleres besøget - men de finder oftest sted i sommerferien).

Ved havnen i Skælskør finder vi vores spisested. Frokost med udsigt over vandet.

Efter frokost bliver der mulighed for på egen hånd at se nærmere på byen; fx kirken, den gamle latinskolebygning, hovedgaden med fine springvand og butikker, den moderne biblioteksbygning og det hyggelige bymuseum.

Inden turen går hjemad, gør vi en afstikker til Kobæk Strand, hvor vi nyder buskaffen og småkager med udsigt over bæltet og til Storebæltsbroen.

Pris: 215kr

Afgang fra Sognecentret kl. 8.45 og fra Ølstykke Station kl. 8.50

Hjemkomst til Ølstykke Station og Sognecentret kl. 17.45-18.00

TIlmelding og betaling her på siden.

TIlmelding til den 6. september åbner den 17. april

Sogneudflugt